משלוחים חינם בהזמנה מעל 299 ש"ח | חנות אינטרנטית בלבד!

משלוחים חינם בהזמנה מעל 299 ש"ח | חנות אינטרנטית בלבד!

משלוח חינם בקניה מעל ל - ₪299

שיער יבש ופגום: כיצד תתמודדי עם הנזק לשיער? הכירי את מוצרי אולפלקס

שלל האפשרויות בעיצוב שיערנו הוביל לכך שאנחנו סובלות לא מעט מנזקי שיער משמעותיים כמו קצוות שרופים ושיער יבש. אם להוסיף לכל אלו, מזג האוויר הישראלי לא מרחם על השיער גם כן, כאשר בחורף רוחות חזקות ומזג אוויר יבש מסבים לו נזק ובקיץ השמש הקופחת מייבשת אותו. בכתבה זו נדבר על סדרת המוצרים של אולפלקס והיתרונות שלהם על פני מוצרים אחרים בשיקום שיער יבש ופגום.

אין כמעט עונה שמרחמת על השיער שלנו בישראל, אך אין ספק שהקיץ מסב לו את הנזקים הגדולים ביותר. אנו שוהים בשמש זמן רב, אפילו אם אנו לא שמים לכך לב ובנוסף לשהייה בשמש בחודשי הקיץ, אנו הולכים לים, לבריכות ומשתמשים בתכשירים מחליקים ומייבשים גם כן שגורמים לנזקים אדירים לשיער. גם בקיץ, בסתיו ובאביב הנזקים ממשיכים להתרחש ולכן חברת אולפלקס הוציאה ליין מוצרים ששם דגש בדיוק על נושאים אלו בדיוק ובאיכות שאינה מתפשרת.

מוצרי איכות שמחזקים לשיער את הברק הטבעי

כולם מדברים כל הזמן על הברק הטבעי ועל הדרך הנכספת להשיגו. נשים רבות משקיעות כספים רבים בניסיון נואש להחזיר לשיער שספג נזקים את המראה הטבעי, הנפוח והבריא שלו ולעיתים ללא הצלחה.

חברת אולפלקס מתמחה בשיער פגום ויבש והיא משווקת כבר שנים רבות חומרי טיפוח ושיקום לשיער, כאשר כל מוצריה הן פטנט רשום של החברה ובלעדיים לה. אחת התכונות המשמעותיות של מוצרי החברה היא העובדה שהם יוצרים שכבת הגנה לשיער, שכבה זו מסייעת לשיער להתמודד עם נזקי היום יום בקלות יתרה וגם מסייעת בשיקומו. המוצרים כוללים טיפול מרוכז לשיער באמצעות קרם משקם, שמן הזנה, מרכך לשיער פגום ויבש ועוד.

יתרונות אולפלקס

מוצרי החברה נחשבים לאמינים ואיכותיים במיוחד, הם נמכרים במחירים שווים לכל כיס לעומת איכותם הגבוהה ונוצרו לאחר מחקר רב שהוביל למוצר מנצח. ספרים רבים עושים שימוש במוצרים אלו כיוון שהם נחשבים לטובים בתחום, לכן ניתן למצוא מוצרים שנמכרים לספרים מצד אחד וללקוחות פרטיים מאידך. באמצעות סדרת המוצרים הספר יכול להשתמש בכלים שונים לטיפוח השיער וצביעתו, ללא חשש שהוא יפגע באופן מהותי.

אחת ההצהרות של החברה בכל הנוגע לטיפול המשקם שהיא מבצעת בשיער, היא שהמוצרים מייצרים קשרים כימיים חדשים בשיער. קשרים כימיים אלו נועדו למנוע את הנזק המצטבר שיכול להיגרם בשימוש בתכשירים שונים להבהרה, החלקה או צביעה מראש ולשקם את השיער אם הוא כבר סובל מנזקים אלו. יתרון נוסף של תכשירים אלו הוא שהשיקום הוא לצמיתות.

תכשירי אולפלקס השונים

תכשירי החברה נבדלים זה מזה על ידי מספר, כאשר הסדרה כוללת לא מעט מוצרים שלכל אחד מהם יתרון משמעותי בתחומו. תכשירים 1 ו-2 מיוצרים עבור טיפולים מקצועיים במספרות בהם עושים הספרים שימוש בתהליכי הבהרת שיער או צביעה וגם בטיפולים משקמים ממוקדים. את תכשיר אולפלקס 1 מכניסים לתוך קערות הצביעה עם חומרי ההבהרה וזאת כדי שתוך כדי הטיפול בצביעה וההבהרה השיער יקבל גנה מקסימלית. אולפלקס 2 מיועד לשימוש לאחר צביעה או הבהרה והוא גם יכול להוות טיפול מחזק בפני כעצמו.

מושלם לשימוש ביתי

תכשירי אולפלקס לשימוש ביתי הם רבים ומגוונים ולכל אחד מהתכשירים יש תכונות לשיקום ולחיזוק השיער. תכשיר אולפלקס 3 מחזק את מבנה השערה והוא מיועד לשימוש שבועי ביתי. הטיפול מתאים במיוחד לשיער שסובל מנזק רחב היקף ונזק בינוני לאחר הבהרות וצביעות רבות. אם מדובר על נזק נרחב במיוחד הטיפול מומלץ גם פעמיים בשבוע.

הטיפול נעשה באמצעות מריחת כמות נדיבה במיוחד של התכשיר על השיער לאחר חפיפה וייבוש במגבת. לאחר סירוק יש להמתין עשר דקות או מעט יותר ובסיום יש לחפוף את השיער כרגיל ולסיים עם מרכך. כדאי להכיר את ההגדרות השונות, וזו הזדמנות טובה לעשות זאת:

  • אולפלקס 0 הוא סרום לשיקום ובניית סיב השערה המעניק לשיער רוך ומשקם שיער פגום
  • אולפלקס 4 הוא שמפו המיועד לשיער פגום והוא אינו כולל מלחים
  • אולפלקס 5 הוא מרכך לשיער פגום אשר מכיל רכיבים המחזקים את השיער
  • אולפלקס 6 הוא קרם טיפולי ומשקם לקצוות השיער אשר מפחית חשמל סטטי
  • אולפלקס 7 הוא שמן לשיקום השיער לשיער שעבר טיפולים כימיים המחזק את סיב השיערה
  • אולפלקס 8 הוא מסכת לחות אינטנסיבית המשקמת ומעניקה נפח וברק לשיער פגום

 

פטנט רשום לאיחוי קשרי הגופרית בשערה

תכשירי אולפלקס רשומים כפטנט לאיחוי קשרי הגופרית בשערה, הם אינם מכילים חומרים רעילים אך לא מומלצים לנשים בהריון או נשים מניקות. התכשירים מתאימים לכל סוגי השיער והם מאושרים על ידי משרד הבריאות.

רוצה להבטיח לעצמך שיקום מלא של השיער ולהימנע מנזקים בעת שימוש בתכשירי שיער מזיקים ובעת צביעת השיער? באתר המרכז לשיער מוצרי אולפלקס במחירים מיוחדים, משלוח עד הבית ופירוט מלא של המוצרים ויתרונותיהם. כדי ליהנות מהמוצרים האיכותיים הללו בהקדם, כל שעליך לעשות הוא להזמין אונליין ממש כעת – והמוצרים כבר יהיו בדרך אליך.

אולפלקס לשיער
כותב המאמר
המרכז לשיער

בעל העסק המרכז לשיער, עם למעלה מ-20 שנות עבודה וניסיון בתחום השיער והיופי, מעניק שירות ללקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ ולמספרות באזור המרכז, מספק מגוון רחב של מוצרים ואביזרים לשיער מהחברות המובילות בארץ ובעולם במחירים ללא תחרות.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

העגלה שלך
לקוחות יקרים, בימים קשים אלו ייתכנו
עיכובים במסירת המשלוחים.

שמרו על עצמכם, יחד ננצח!
הירשמו וקבלו קוד קופון למייל בגובה 5% הנחה להזמנה ראשונה באתר
הירשמו עכשיו למועדון הלקוחות שלנו לקבלת 5% הנחה לרכישה ראשונה באתר, עדכונים על מבצעים שווים למייל ומתנת יום הולדת שווה במיוחד! smiley
error: Alert: Content selection is disabled!!
דילוג לתוכן